torstai 7. huhtikuuta 2011

GreenGate tervehdys

Olen pitkään ihastellut GreenGaten astioita, mutta yrittänyt olla sortumatta niihin. Minä kun olen muutenkin tällainen astiahullu ja mieheni mielestä meille ei todellakaan tarvittaisi lisää astioita. Mutta houkutus oli liian suuri, kun Hullujen Päivien esite ilmestyi ja siinä esiteltiin GreenGaten astioita. Pääsin Hulluille Päivilla tänään vasta illalla ja olin todella iloinen, että niitä oli siellä vielä jäljellä. Pelkäsin, että ne olisi jo myyty heti aamulla.Ostin kuusi munakuppia, sillä meidän perheessä ei ole ensimmäistäkään. Olen näihin aivan ihastunut. Tällä viikolla saapui myös netistä tilaamani GreenGaten melamiiniastiat, mutta ne esittelen joku toinen kerta. Pyyhe on myös uusi hankinta. Ihania kaikki! Olisikohan niitä kulhoja vielä huomenna jäljellä, jos vaikka ihan muutaman hankkisi. Tuleeko Hulluilla Päivillä oikeasti hulluksi?

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon uusista ihanista astioista!

    Olen itse ihaillut samaista astiasarjaa monet kerrat, viimeksi tuosta Hullujen Päivien esitteestä. Toistaiseksi meillä ei ole niitä. En sitten tiedä kumpi on hullumpaa, ostaa niitä Hulluilta Päiviltä vai olla ostamatta.

    Ja miehellesi voita sanoa, että nehän ovat vain munakupit...

    VastaaPoista